Careful

Har trots sovmorgon till halv elva gjort en del nytta idag! Har skickat in både planeringen för projektet och bilderboksanlysen, ska försöka läsa lite om IUP nu också har seminarium om det imorgon vid halv elva tiden. Har hunnit gå en promenad och handlat också, så lite nytta har jag gjort idag på min lediga dag. Imorgon är det skola, lunch, jobb och sen är jag sugen på att gå på bio måste bara hitta någon att ta med mig! Sen skulle jag jobbat lördag men vart ledig för det vart avbokningar, så då hinner jag plugga och städa. Sen är Mandis hemma en sväng så jag hoppas jag får med henne på lite utgång, är trotts allt löning! Men ska försöka ha en lugn utgång i alla fall!

Nej ska se klart på Idol nu och hoppa in i duschen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0