747

Höll på att slumra till i soffa nyss men vaknade till av att jag hade Summer of´69, spelade ganska så högt. En nackdel med mina bland spellistor på Spotify, det är lugna låtar att somna till och sen kommer det musik man inte sover till. För tillfället har också Spotify damp eller jag tror mer det är mitt mobila bredband som om det fortsätter såhär kommer åka ut genom fönstret, kan jag får höra låtarna utan tysta avbrott tack! Lite lugnar dag idag, har haft mina små plåster som liksom klistrar fast sig och sen får man släpa på dem hela dagen eller ha dem som en svans efter sig;) Men lika söta för det, undra om man tycker barn är lika söta när man själv har små barn som är hysteriska över saker eller vägrar skrika. Eller ja förmodligen precis som i slutändan här, det är inte söta när det bråkar, men man tycker alltid om dem när man väl ska sova eller åka dit igen. Och får man inte kärlek av barn så vet inte jag, hundra kramar på en dag och ärlighet. De är fantastiska, men det ska bli skönt att få ha lite lugn nu resten av veckan så jag kan längta efter dem på måndag igen! Det roligaste just nu är att man varje dag innan det ska ätas ber barnen tvätta händerna och sen gå till den läraren som har "spriten". Måste låta riktigt kul när barnen springer runt och frågar "Vart är spriten?". Det gäller såklart handsprit men det måste låta kul.

Nu undrar jag om jag ska sova en stund eller om jag ska ta fram gitarren ett tag, gitarren vore en bra grej men sova är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0