1000 nålar

Det är helt otroligt vad trött man blir av att fixa och pyssla med lägenheten. Men nu är den nästan helt klar, hur fin som helst och mysig:) Lite less på armen är jag däremot, den gör lite ont igen, men jag ignorerar! Förstår inte heller hur jag kan vara så trött fast jag sovit mer än åtta timmar i natt och kommer förmodligen gör i natt också. Så nu får det här tröttheten också ge sig tack, hur ska jag annars orka börja träna?!

Har för övrigt varit en bra dag, förutom att plugget har halkat efter igen, men ny tag imorgon. Eller inte, skola mellan nio och tre och sen hem äta, ta med syster till rodden och köra ett pass och sen hem och dö i soffan, det är planen! Borde städa också! Ja, det kanske jag hinner innan rodden om jag verkligen skyndar mig!

Nej vad gnällig jag lät igen nu, men jag är trött! Ska ta och rycka upp mig nu! Fixa korten jag ska ha i ramarna som är tomma, bara det en till lampa och lite sånt smått som saknas sen så, är jag nöjd för tillfället!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0