Trött?

Så har jag ätit två bullar och en kaka och bakat och tagit fram lax till lunchen imorgon och diskat och fixat, borde man inte vara trött då? Jag är hur pigg som helst, sitter här och sätter upp mina mål! Bra mål, roliga mål, sånt som jag ser fram emot. Lite mindre än ett år kvar tills jag ska ro SM och sen springa Lidingöloppet vilket kommer bli starten för den tjejklassikern som jag tänker klara av tills 2011! Nu får ni inte tro att det är alla min mål, jag har fler men jag delar inte med mig av alla här;) Jo hunden som jag tjata om länge att jag ska skaffa ska jag skaffa så småningom, problemet där sitter i att jag inte vet om jag har tid ännu spenderar för mycket tid på förskolan just nu och till våren funderar jag på att läsa idrotts kursen och då kommer jag förmodligen var i skolan nästan fyra dagar i veckan. Något som i för sig känns jätte kul annars skulle jag inte valt den kursen. Får helt enkelt vänta med att skaffa hund tills tiden finns! Och vad gäller skolan är det bara att kämpa på, hoppas på att idrotts kursen kan ge mig lite motivation, ska med den trots allt klara av fyra terminer till det känns som det aldrig tar slut. Fast åren går i för sig fort när man tänker efter. Jag har snart pluggat i två år och jag har redan bott här en månad igår. Och det går riktigt bra, även om det ibland är tråkigt att inte ha någon att prata ihjäl, det är tur jag har folk runt omkring mig för det mesta. Sällskapssjuk person som jag är;)

Ja ska väl invänta sömnen med Milow. Gå upp i tid imorgon, plugga lite, träna och sen vet jag inte vad planen vart. Tror vi ska till Matilda och äta i alla fall, sen ska jag och Stine gå ut i alla fall, vet inte hur det andra gör. Passar på att gå ut med Stine, det händer inte varje dag längre;) Men planen är att jag ska ner till Norrköping sista helgen i Oktober!:) Kan behöva lite semester här ifrån ibland, Leksand kan bli lite för mycket Leksand ibland fast det alltid är bäst i slutet, jag som för flera år sen aldrig skulle bo här när jag slutade gymnasiet och men jag har liksom inte hittat en bättre plats än här. Man behöver inte vara tråkig för det, för att man blir kvar här. Mitt liv är mycket av ett äventyr för det mesta måste jag säga och att jag sitter här själv i mitt kök det har varit allt annat än tråkigt att ta sig hit, men att det nu äntligen är höst och jag kan sitta här i mitt rosa förklädde och vicka på tårna det är väldigt trivsamt! Sen vet man aldrig vart livet tar en och det har varit inställningen sen i Juni, jag sitter inte fast någonstans, allt går att förändra om man inte är nöjd. Men jag oroar mig inte längre för att det inte blir bra och för att jag ska bli ensammast i världen för det händer aldrig. Man har alltid människor i livet som dyker upp när man väl behöver det har jag också lärt mig!

Hahaha, nu håller det på att bli ett sånt där långt funderar inlägg igen, men jag gillar att skriva dem livet blir så klart;) Jag kom på en ska jag måste lära mig och det är inte få spunk direkt saker går sakta, jag måste lära mig att ta livet lite lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0