Torsdag

Kom på mig själv med att skutta hemåt från Johanna nyss, såg att det gick en kvinna med en hund på andra sidan gatan. Hon måste trott att jag var galen som skuttade runt på andra sidan vägen;) Jag bjuder på den! Men jag kände att den här förkylningen i alla fall börjar släppa greppet om min pigghet i alla fall. Det är rätt konstigt att jag är såhär pigg fast jag varit uppe sen halv sex i morse. I för sig har jag inte varit så aktiv heller, suttit och fikat i nästan tre timmar, legat i en soffa och kollat på Svensson Svensson filmen, ätit tårta med barnen och sen suttit hemma hos Johanna och kollat på tv och när Alexander bråkade med katterna;) Men ja nu borde jag ladda för seminarium imorgon och sen att jobba fyra timmar, på lördag blir det mellan nio och sju också. Söndag hoppas jag blir lugn, vill ha en lång sovmorgon då! Hoppas på det! Sen kan jag ha sovmorgon lite halvt hela nästa vecka, lyx!:)

Nej borde verkligen sova nu. Hoppas min lägenhet är varmare, för i natt har jag ingen att krypa närmare om jag vaknar och fryser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0