Someone like you

Nu kan jag klappa mig själv på axeln och faktiskt säga att jag varit duktig, har skickat in min dubbellogg och har bara lite kvar på min komplettering till boksamtals seminariet som jag missade när jag var sjuk. Imorgon blir den klar och då ska jag också läsa ut konflikt boken! Sen till helgen ta tag i läs och skrivsvårighets biten, tycker det är intressant så borde bli lätt! Sen nästa vecka är det fullt fokus på att få in PM om fördjupningsarbetet och kompletteringen till den Språkande. Sen ska jag faktisk ha helt ledig helg, inge plugg alls, möjligen söndag kväll när vi kommit hem från Norrköping igen. Men väl där i Norrköping tänker jag inte plugga något alls, bara ha det trevligt! Bokade Hoffmaestro idag, ja det blir nog en toppen helg:) I helgen blir det dock både plugg och jobb, men pengarna kommer lagom tills det är dags att införskaffa julklapparna och julpyntet, jag äger inget sånt alls! Borde ha något på balkongen, helst skulle man ha tallris och linda belysning i men jag har inga balkonglådor. Får linda belysningen runt balkongräcket istället kanske! Sen måste jag ha en liten julgran också som ska få plats vart?!;) Hahaha, vilka bekymmer, men jag menar det är snart bara två månader kvar;)

Nu ska jag spela igenom en låt på gitarren måste stilla mitt behov, sen ska jag sova. Imorgon blir det kyrkan med barnen och sen har jag känslokurs efter lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0