Onsdag

Underbart att dörren stod på glänt när jag kom hem efter att ha varit borta på träning i en och en halv timme?! Men inget borta och ingen här, försöker intala mig själv att jag stängt den slarvigt! Men lite rädd att jag allt, finns det någon med en extra nyckel?!

Barnen har varit uppe i varv idag, jag var helt slut när klockan var tre! De hade lyckats ha sönder saker och bara sprungit runt och jag hatar alla dessa pinnar de är livsfarliga! Men känslan av en rörig dag försvann snabbt när jag hann spendera lite tid mot en axel i en soffa! Man blir inte annat än lugn och på bra humör då;)

Nu ska jag ta en dusch om jag törs, kanske någon som bryter sig in då, hur tusan ska jag våga sova här:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0