Onsdag

Mina barn har varit helt galna, det är precis som det vet att det är 10års kalas imorgon, de kan inte sitta still. Övervägde att sälja dem på Ebay;) Så ja, imorgon ska alltså jag vara där klockan halv sju på morgon, jag som knappt kommer upp halv sju när jag måste gå upp då ska upp så jag är där tillfixad klockan halv sju! Men jag har garderat så jag kommer upp och dessutom slipper stressa dit i bilen, bra va?! Så ska nog gå vägen! Blir en kul dag i övrigt tror jag, fast jag ska vara gris;) Får berätta mer om dagen imorgon!

Nu ska jag spela lite på gitarren, laga middag, hämta biljetterna till Hoffmaestro, skicka önskelistan till mormor, fixa inför imorgon och plugga. Känns som pluggandet kommer komma sist;) Imorgon blir det fika med Mallan också, nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0