Oktober

Skönt att jag lagt märket till att det är oktober först nu;) Hahaha, jag är inte riktigt med på noterna just nu känner jag! Dessutom är jag helt upp i varv efter träningen och sen mat, skulle kunna skutta runt här men klockan är faktiskt elva;) Men jag menar varför ska man sova om man inte är trött? Alltså nu borde jag lyssna på lite lugn musik och sova sött, ska faktiskt upp halv sju! Men hela jag tänker bara: HELG HELG HELG! Som att jag inte borde plugga massor i helgen;) Alltså hahaha, slog mig nu att jag kanske inte är pigg jag kanske snarare är övertrött;) Eller tusan jag vet inte vad det är med mig idag, bara tanken att jag ska klä ut mig till gris på 10års jubileet och ha en känslo "kurs" med barnen får mig att börja skratta;)

Vi säger så här, vi hörs imorgon istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0