Måndag

Dålig uppdatering två dagar nu. Men i alla fall så vandrade jag hem till Johanna när jag väl skrev så i Fredags, vi åt pizza och såg på Idol och hade katterna som myste med oss också. Sen kom Lunkan som helt utan att berätta att han var hemma ner till Johanna och på något vis så fick han med mig till Insjön på fest, kan inte påstå att det ens var så att han kämpade. Så jag som hade legat sjuk på dagen fick alltså för mig att jag skulle med på fest, mindre smart kan tyckas. Men vad gör man inte ibland, speciellt när man har sovplats i Insjön och allt;) Vart rätt sent också tror vi började varandra från festen först vid halv tre. Men fick i alla fall ha sovmorgon till elva dan efter, sen kom snälla Johanna och hämtade mig så jag han hem hit och fixa lite innan jag skulle jobba, så på lördagen vart det sen bara jobb och lite fotboll, somnade i soffan innan matchen var slut;) Kan ha varit lite trött, igår var det också jobb, hem till mamma och pappa och äta lite och sen tog jag med mig Johanna och kollade på innebandy där Insjön vann över Gagnef, mycket bra spelat av dem! Sen vart jag kvar i Insjön på kvällen och vi hann med att se två filmer också, precis så som söndagskvällarna ska vara och det är då jag önskar att de aldrig ska ta slut;) Som om jag nu någonsin önskar att något ska ta slut när jag spenderar tid med dig;) Men kom hem hit innan halv tolv i alla fall så vart lagom sent men nog tyckte jag klockan ringde för tidigt när den ringde vid halv sju! Så har varit med barnen och snörvlat idag, spenderat två timmar på Vattberget och jag förs så snart blir det täckbyxor och täckjacka på måndagarna!

I alla falla sitter jag här nu i långkalsonger, min stora Paramore t-shirt och tofflor, sådär halv charmigt men bor man själv så göra man;) Dessutom ska jag försöka städa lägenheten och laga mat tänkte jag, måste ligga lågt med träningen nu ett tag, i alla fall till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0