Lovesong

Har nu äntligen stannat upp här i soffan igen med min förkylning, sitter här och snörvlar och hostar. Mamma på pekade när jag var hem att jag skulle undvika att få bihåleinflammation eller något sånt, hur tusan man nu undviker det?!;) Var hem och försökte fixa mobilen med pappa, vi fixade batteriluckan men färgen på displayen lyckades vi inte med så måste försöka ta mig till Borlänge och lämna in den. Har bara haft den ett halvår så lite irriterande är det! Men bara de fixar det så blir jag nöjd!

Idag har jag varit rätt duktig ändå, har städat hela lägenheten, lagat middag så jag har fler matlådor och sen betalat in räkningar för över 4000kr den var mindre kul dock;) Måste verkligen lägga upp en budget snart, känner att jag egentligen knappt har råd att åka till Sthlm i helgen och dessutom har jag ingen koll alls på vad som händer, så oplanerat jag gillar inte planerade saker. Jag är i behov av struktur i mitt liv igen, det har varit lite rörigt nu sen jag flyttade! Men känns som det är på gång att bli lite mer struktur i alla fall, ska försöka börja med att komma i säng i tid den här veckan och göra lite nytta dagligen. Blir nog bra bara den här jäkla helgen kan lösa sig!

Kom på nu också att jag borde bjuda hit mormor och morfar på fika så det får se lägenheten också, undra när jag ska klämma in det;)

Åhhh, jäkla förkylning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0