Lördag

Somnade kvart i ett och är vaken redan, ganska bra grej! Det kanske betyder att jag hinner göra lite nytta idag! Vet dock inte vad jag ska träna ännu har beslutsångest.. Får fundera på det! En rolig grej som hände i morse när klockan var sex och jag vaknade och inser att jag har hela min rosamjukisdress på mig, jag undrar varför i hela friden jag har tagit på mig den mitt i natten och det var sjukt vad varmt det var med den på. Den, t-shirt och ett tjockt täcke över, nej ni det var ingen hit tro mig;)

Nej dags att lägga upp en strategi för dagen! Funderar på att nu först diska undan frukosten och så dra på mig tränings kläder, hinna läsa ett kapitel i en bok, ge mig ut och springa 7km, hem duscha och sen plugga samtidigt som jag lagar mat och sen får vi se vad jag gör efter det beror på vad alla andra ha för planer:P Johanna var och kollade på western tävlingar i Insjön får se hur länge de håller på skulle vara kul att se!

Dags att ta tag i det här då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0