Kärlek

Åhhh, hela den här dagen har varit helt underbar! Är på så bra humör! Först att vakna upp bredvid finingen, det är lika underbart jämt, jag blir alltid lika glad:) Sen har dagen rullat på jag har gjort det mesta jag borde göra och fixat och pysslat. Fått in mitt PM och ja, det har känts bra som att skolan är på gång nu! Sen har jag varit en vända på Noret fixat lite knappar och sånt. Så sen åkte jag hem till mamma och pappa där ingen var hemma först, satt där och sydde, fixade med GPSn och lite sånt. Sen ramlade syster och hennes kompisar in och sen kom mamma och i samma veva kom moster och min två kusiner. Så fick hjälpa till att laga mat hemma och ja sen har jag prins Henry skuttat runt och lekt och han har gett mig massa energi vi har rullat runt på en matta och skrattat i kapp, han är fin han min tvååriga prins!<3 Sen har jag prata en stund med lilla lilla Isabel som log och pratade massor, inte ens två månader men hade så mycket att säga. Liten skrutt är hon allt, fast en väldigt lugn ännu! Så där ifrån hem hit tog jag mig när det skulle sovas för deras del. Rätt skönt ändå att komma hem hit till mitt lugn, underbara barn men på hel tid vill jag inte ha dem;)

Snart kommer Lotta vi ska göra marsmallows spöken och se på skräckfilm. Hoppas att Lunkis och Ylva kommer hit en sväng sen också! Sen är det sovadags efter det och sen är det fredag!! Underbart!

Tur jag har så mycket underbara människor runt omkring mig som förgyller min vardag så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0