Jävla förkylningar

Har knappt gått två veckor och nu sitter jag här med halsont igen, måste försöka komma på vad det är som gör att jag är förkyld hela tiden. Blir inget sm eller Lidingölopp om jag fortsätter vara förkyld två gånger varje månad! Snuva kan jag överleva men att ha ont i halsen det orkar man inte ha varannan vecka, eftersom man inte ska träna när man har det. Funderar dock på att skita i det och träna ikväll i alla fall, blir så less. Fast helst av allt vill jag ligga under en filt och kolla på tv! Mamma ringde så försökt få lite medlidande, hon tyckte jag skulle gå till apotket och köpa vitaminer. Men ja, fortsätter det så här kommer jag behöva uppsöka doktorn snart tror jag. Jag som tyckte det var jobbigt att vara sjuk varannan månad som jag varit sen förra sommaren och nu börjar det bli varannan vecka. Dåligt immunförsvar?! Men innan jag besöker någon doktor ska jag nog testa lite annat. Inte vara ute varje helg, sova mycket, äta vettigt. Jag menar träningen sköter jag bara jag är frisk och frisk luft får jag också nästan dagligen! Jag blir så arg!

Men nu lär jag väl plugga lite och sen gå till apoteket och sen borde jag träna, men törs man det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0