Jag kan inte skilja på...

Vilken jäkla dag, kom hem nu halv åtta och har nu lyckats äta! Blir väl inte så mycket mer än att kika lite på fotboll och klinka lite på gitarren! Men en bra dag har det allt varit idag, barnen har varit trevliga och snälla! Längtar till nästa vecka när ÅB firar 10år, ska bli riktigt kul! Åh vad jag önskar att jag ska ha pluggat färdigt och får börja jobba ordentligt! Bara få göra sånt där kul hela dagarna! Blir en kortare sovmorgon imorgon, Sarah kommer hit vid nio, trevligt att träffa henne, Ekka och Malena igen. Man saknar dem rätt bra ibland, jag menar i tre år förut så träffades man nästan jämt, tänk vad åren går och det är mer än två år sen den tiden tog slut! Inte för att jag på något vis saknar gymnasiet, men allt bus med tjejorna det saknar jag!

Sitter för övrigt just nu och ser på Bonde söker fru, vad ska man säga?!;) Skulle jag nog aldrig ställa upp något sånt här i hela mitt liv, jag menar då lever man nog hellre ensam, än att lämna ut sitt liv såhär;) Hahaha, pratade nu här om, om det lagt upp en plan för att få fortsatt intresse, hur lägger man upp en sån plan? Alltså jag menar hela mitt liv är ofta en plan, men en plan på fem minuter;) Åh vad pinsamt det här är, jag kommer att hinna dö femton gånger innan jag sett klart på det här. Alltså jag förstår att den här killen har varit singel i 42år;)

Nej ska väl göra någon nytta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0