It's not a dream anymore

Jag borde ha pluggat, men jag har suttit här och lyssnat på bra musik och sen skuttat runt i min egen lycka en kvart eller nått till bra musik! Fast lite nytta har jag gjort också;) Beställt böcker och så, men det är så tråkigt att plugga jag är inte alls på humör för det. Jag skuttar mycket hellre runt här och är lycklig, mycket bättre grej;) Men ska väl äta snart och ta mig och träna lite och sen hem och plugga lite i alla fall! Boken ska lämnas tillbaka imorgon så måste väl försöka läsa klart den;) Får se om det ens går att få mig fokuserad, jag liksom mest bara längtar och längtar lite till och sen får jag ett ryck och sitter för mig själv och ler;) Hahaha, jag kan inte låta riktigt klok det är jag inte heller i för sig. Men ja, jag sitter väl här och längtar lite till tills jag lär laga mat:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0