It's gonna be LEGEND....

wait for it......

DARY!



Alltså min awesome outfit för lördag;) Nu har jag sett på för mycket How I met igen, det spårar alltid ut med dessa ord nu. Tyvärr var det ingen grön overall som jag kunde ha om jag skulle varit stridspilot. Nej mina damer och herrar, jag ska nu vara en kvinnlig variant av Luke Skywalker, en Jedi! Och ja outfiten i sig som jag sytt överdelen till själv är väl helt okej. Men det som gör allt helt awesome är min lightsabel som jag köpt på BR leksaker! Den låter och den lyser och någon kommer förmodligen ha haft ihjäl mig när jag lekt med den hela kvällen, eller så kommer någon har lyckat slå någon annan med den efter för många öl. Men det kan jag ta! Fast man fick inte slåss med den står det konstigt tycker jag eftersom den låter extra häftigt när man slår med den;) Kommer bli grymt i alla fall, så jag längtar till helgen nu men det kommer gå fort. Hela dagen idag gick åt till att fixa dressen och vara i Borlänge med sis, hittade en julgran och pynt till den också, så nu vill jag ha snö och jul också! Imorgon kommer Maria hit och fikar och en ska jag och simma en sväng. Till kvällen hoppas jag på efterlängtat besök och Sunes Jul! Sen är det torsdag och jag ska plugga det sista innan helgen och packa och fixa. Och sen är det äntligen fredag, upp i tid för en promenad, sen packa det sista, träffa min älskade kusiner och sen är vi på väg mot Norrköping!! Yeah!

Nu ska jag ta en dusch och plugga lite tror jag bestämt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0