Halloween

Alltså jag borde sova, men nej jag sitter och klurar på min outfit inför lördag. Måste ha en reservplan minst, helt flera! Kom nyss på att man kanske kunde lyckas hitta något så man kunde vara prinsessan Leia, men försökte sen hitta en bra bild. Gick sådär och varför har inte hon en Lightsaber? Nej hon har pistol på alla bilder, ur töntigt, i för sig är det för att hon inte är en Jedi förmodar jag men ändå. Ska jag vara något från Star Wars ska jag ha en lightsaber! Frågan är varför jag inte kan vara något normalt som en häxa eller något sånt. Nej srtidspilot eller någon med lightsaber och outfiten ska vara klar till torsdag kväll. Bra jobbat fröken Lindeström;) Jag får väl spåna vidare och försöka hitta på något annat!


För övrigt är klumpen i magen lite kvar. Jag blir liksom inte klok på något och jag vet inte vart jag har saker och jag borde verkligen veta det nu och jag borde slappna av. Men det går liksom inte. Djupa andetag, det här löser sig, det blir bra!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0