God natt

Vart inte alls så mycket gjort idag som jag tänkt, jag är så trött! Den här förkylningen gör att jag aldrig känner mig helt pigg! Jag skulle kunna ligga här i soffan hela dagarna. Nej det här håller inte vill bli frisk nu. Så ja nu när jag blir frisk igen så ska jag sakta men säkert börja träna, blir jag sjuk då igen. Ja, då ska jag ta tag i att gå till doktorn och kolla vad det är för fel på mig. Jag ska ro SM och ja då kan man inte vara sjuk hela tiden. Dessutom gör det att jag inte orkar något och så blir jag trött. Nu är jag sådär trött, less och arg på förkylningen och på allt annat och ja det blir inge kul. Har varit så här till och från ett halv år nu tror jag. Mer än ett halv år kanske. Ska ge det där med sova rätt, äta rätt och träna rätt en chans också. Så ska det håll ska jag väl gå och lägga mig nu. Ska bli skönt jag längtar efter sängen! Blir senast halv elva varje dag den här veckan tror jag! Sen nyttig mat, kanske mormor och morfar på fika en dag, men annars så! Imorgon måste jag komma ihåg att bok Hoffmaestro biljetter också! Norrköping, jag längtar det ska bli så mysigt att åka iväg och hälsa på och sen en ny stad. Innan jag åker på fredagen ska jag träffa Isabel och Henry också, jag gud så jag längtar efter v.44!

Nej sova var det nu, kommer somna på fem;) Fast jag kommer sakna sällskap måste jag erkänna, fast skadar aldrig att längta lite heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0