Fredag kväll

Nej, jag har ingen fantasi till överskrift. Väntar på degen som jäser, typ 40min kvar. Borde alltså plugga nu, men just nu så vill jag spela gitarr! Så jag tänker göra det bara det blir paus i Idol, jag är inte så himla intresserad men ändå så måste jag kolla på det;) Rock tema för övrigt, helt okej! Längtar till söndag, vill bara ha sovmorgon och få sova tills jag orkar gå upp, tänker nog göra så på söndag! Hoppas förkylningen kan ge sig om jag vilar ordentligt. Haft den i mer än två veckor nu, det är inte okej!

Alltså jag tror egentligen inte jag har något vettigt att skriva;) Bara kände för att skriva något, men kände nu när jag satte mig ner hur trött jag egentligen är. Skulle kunna somna nu tror jag, men nej ska baka klart först och så. Men bra att sova i tid när jag ska upp och jobba vid nio imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0