Fredag

Vakna, frukost, skolan, hem, matlåda till lunch, laga middag, gå med sopor, hämta biljetter till Hoffmaestro, jobba, hem, äta middag, baka bröd, plugga, sova.

Underbar dag, eller?! Jag kommer sova sött, för övrigt hoppas jag verkligen att jag är ledig på söndag, då ska jag sova och sen borde jag städa och just ja, jag borde baka fika tills mormor och morfar kommer och fikar på måndag och sen borde jag plocka mossa till krukan jag har på balkongen. Men en liten sovmorgon borde jag inte hinna med det?! Vad gäller morgondagen kändes det inte ens värt att ta upp vad jag ska göra, jag ska bara jobba:P Men det är pengar så det är bara att se glad ut, dags att förbereda in för jobbet så jag hinner hämta biljetterna innan jag åker till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0