Fredag

Oj vilken kaos helg det här såg ut att bli, men jag tror att jag har löst det nu! Åker ner till Uppsala och bor hos Ylva i natt, sen blir det ut till Lunkan i lumpen imorgon mellan tio och fyra och sen tar nog jag tåget hem, behöver vila för att få bort förkylningen och ja det känns som den smartaste planen just nu! Blir rätt sent jag kommer hem men, bättre än att försöka hitta någonstans att bo och krångla med utgångar och grejer. Dessutom har jag massor att plugga också.

Förutom att det är så här kaos med det mesta just nu så är jag på bra humör. Genomförkyld men lycklig! Ja, livet blir inte mycket bättre än när man har sällskap att se en film med och sällskap till frukosten!:) Typiskt mig att sitta här och le för mig själv nu;) Men man blir så lycklig av sånt här!

Men jag borde återgå till pluggandet nu, inte sitta här och drömma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0