Fredag

Jippi eller kanske, inte skulle varit i skolan nu om en halv timme, men eftersom jag fortfarande inte är frisk och nog inte alls skulle kunna kört till Falun får jag minsann hålla mig hemma. Känns bättre än igår, men börjar bli trött nu igen efter att ha tagit en dusch och diskat och fixat lite. Sånt där man måste gör fast man inte orkar liksom, så är det att bo själv. Skulle egentligen ha städat lägenheten nu innan helgen, men där får jag nog se mig besegrad, kanske kan dammsuga om jag samlar ordentligt med kraft! Har i alla fall matlådor i frysen så jag slipper i alla fall laga lunch, till middag får vi se! Börjar bli rastlös nu är tråkigt att mest ligga här och glo i min lilla soffa, man kan inte ens ligga raklång. Ny soffa är något jag kanske borde införskaffa sen! Jag menar jag med mina 1,64cm är för lång för att ligga raklång i den!

Nu har jag gjort ett ryck till och fixat håret, så nu blir det lite paus här igen! Orkar i alla fall sitta här och spela gitarr, ett klart plus! Kanske det kan blir någon ny låt lärd eller nått! För övrigt tror jag bra om den här helgen, kommer bli den lugnaste på länge, nyttigt för mig. Fast jag tänker hålla i det tror att jag behöver det! Möjligen lite vin till sista helgen i oktober då jag planerar en resa till Norrköping och hälsa på Stine oc Patrik!

Så dagen idag, ska äta lunch snart och försöka dammsuga, sen vet jag faktiskt inte vad jag mer ska orka göra, se på fler avsnitt How I met och spela gitarr kanske. Försöka skaffa mig lite trevligt sällskap till kvällen så jag slipper sitt här och se på tv själv i alla fall, låter som en bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0