Fall fritt

Sitter här med höstsolen som lyser upp mitt vardagsrum till tonerna av Melissa Horns nya skiva! När hösten är så här då gillar jag den, var inte så kallt ute idag heller, i alla fall inte som igår. Eller så vart jag varm av bandy spelandet, hostig vart jag också, ogillar min förkylning men hoppas den ger sig nu snart! I vår ska jag ägna mig massor åt idrott, ska förhoppningsvis nämligen läsa idrottskursen! Tror jag kommer gilla den, ser i alla fall fram emot den nu! Nog för att det är ett tag till våren, men det går ganska så fort! Åren går alltid ganska fort, två år av plugg snart, två år kvar. Fast tänker man så här, ja då är man snart för vuxen och måste tänka på sånt där jobbigt som hus och grejer. Nej jag lever på att vara ung ett tag till;)

För övrigt så har jag kommit fram till att man ofta får hör att man ska göra si och så för att lyckas med saker i livet. Ibland ska man tydligen inte prata ihjäl folk eller vara för rakt fram, men jag har funderat på det där och är man en sån person borde man då inte vara så som man är?! Jag är fullt medveten om att jag är som jag är och ibland inte riktigt klok. Men jag menar tror man på något borde man då inte ge sin 100%? Så jag tror struntar helt i alla de där lagarna som finns, man får helt enkelt stå ut med att jag är som jag är;) Hahaha, dessutom kan jag ha ganska kul åt mig själv ibland som alltid lyckas vara som jag är och det är en charm att leva så här ibland också. Men går jag in för att klara något, få något, fixa det där jag vill fixa, då ger jag allt och sen får det bära eller brista! Hittills har då livet funkat bra sen jag mest bara ser till mig själv och gör det jag tycker är bra. Jag skulle inte sitt här annars med allt som jag har i mitt liv nu! Jag menar hur jag än gör så blir det alltid bra, förutom vissa saker man inte kan styra över då, t ex FÖRKYLNINGAR! Men tro det eller ej jag ska ro SM om jag så ska komma sist i mål och jag ska springa Lidingöloppet om jag så har brutit benet;) 

Nu ska jag fortsätta med att förbereda min känslokurs och sen skicka in bok kompletteringen, sen ska jag gå och handla och laga middag, sen ska jag nog plocka fram gitarren och spela bort någon timme av mitt liv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0