Born to run

Har halv sovit två timmar nu var behövligt! Är ganska så pigg när jag väl sitter eller ligger här, men det är bra kämpigt när man reser på sig. Fast jag har nu bestämt mig för att jag är frisk och ska jobba imorgon. Har precis stoppa i mig en ny alvedon och halstablett. Ska snart gå hem till Johanna och katterna, spendera kvällen där innan jag ska hem och sova och ladda för att jobba imorgon! Skönt att slippa spendera kvällen ensam, är jobbigt nog att ligga här och vara tyst hela dagen;) Dessutom har Johanna ont i ryggen så hon är också halv invalid och kommer ligga lika dött som jag och kolla på idol;)

Så ska väl ta och traska dit, lär ta lite längre tid än vanligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0