Beautiful

Ligger här i soffan och ser en föreläsning om bilderböcker som jag borde ha sett för länge sen, men bättre sent än aldrig, right?! Borde laga middag snart, men vet inte om jag orkar resa på mig. Är helt slut verkligen, orkade i alla fall gå och handla men började svettas och flåsade när jag gick upp för trappen. Nej frisk är jag inte, halsen känns helt uppsvälld, mysig;) Har knarkat vitaminer, hoppas det hjälper. Ingen idé att åka hem och bli ompysslad heller är ingen som har tid där hemma;) Försöker pyssla om mig själv så gått det går, godis var en självklarhet när jag handlade! Ska nog linda in mig i en filt sen och se på film och tända lite ljus också så kanske det känns lite bättre! Borde verkligen orka ta mig till skolan imorgon så jag inte får en komplettering och på lördag ska jag jobba! Åh, har inte tid med sånt här! På söndag kanske jag ska med Tone ut och rida en sväng också, det skulle vara så trevligt. Har nu igen inte suttit på en häst sen i vintras!

Ååååhhhh, vad less jag är just nu. Vill inte sova än heller fast jag inte orkar gör annat än att ligga här! Tur jag i fall jag blir ännu sjukar inte bor så långt ifrån hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0