Beautiful day

Kan idol sluta nu?! Jag vill sova men måste se vem som åker ut;) Brödet ligger i alla fall i frysen nu, bra jobbat av mig!:) Ja, mycket nytta, tyvärr lite för lite plugg men jag fixar det sen! Har hela nästa vecka på mig! Längtar i för sig lite efter att när jag har skickat in allt nästa vecka få ta en ledig helg i Norrköping, underbart!

Nu så är det snart slut, god natt!



Eller en sak till som är sådär bra med nästa vecka, och det är att jag tår träffa min favorit kille igen och hans lillasyster på två månader som jag aldrig träffat förut. Ja mina två sötnosar till kusiner som för övrigt också har en egen hemsida, så man kan hålla koll på deras upptåg!:) lindestrom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0