And her head in the clouds

Trött och aningen sliten efter vindrickandet igår, galen kväll som alltid;) Hahaha men man lever bara en gång! För övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva;) Överskriften förklarar läget ganska bra! Jag är så rolig som vissa söndagar hatar söndagarna fullständigt och andra söndagar älskar söndagarna. Idag älskar jag söndagarna och tyckte gott att det kunnat får vara söndag mycket längre. En otroligt lugn söndag, när man inte behöver gå upp i tid och kan spendera söndagen i en soffa och det med trevligt sällskap! Det blir inte mycket bättre än så kan jag tala om. Det är fantastiskt hur livet blir ibland och det är fantastiskt hur jag tycker att allt är fantastiskt;) Ni får stå ut med det!

Funderar på att ta en dusch och sen kanske faktiskt krypa ner i sängen och somna igen, gud vilken slö dag;) Men ibland får man ha det!

Imorgon är det praktik med barnen som gäller igen och innan dess ska jag hem och slänga in en tvätt. Hann liksom inte tvätta något idag!



Nej jag får nog ge mig där orkar inte hitta den där perfekta låt biten som beskriver allt;) Lyckades istället hitta ett nytt album av Sonata och älskade så klart den sorligaste låten;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0