40 dagar kvar nu!

Tänk vad tiden har gått fort, nu är det bara 40dagar kvar! Jag längtar otroligt mycket, ska bli helt fantastiskt. Har i för sig fortfarande inte kollat hur jag ska göra med boende och vem jag ska dra med mig. Lutar dock åt bror, skulle i så fall bli hans födelsedagspresent och julklapp! Grymt blir det hur som helst! Åhhhh, längtan!

För övrigt försökta jag nyss ringa Mandis, minns inte exakt när det åker till Australien och skulle helst av allt vilja ha med henne när jag tatuerar hennes motiv, så hon får vara med och lägga sig i lite också. Annars får jag gör mitt bäst för att få dem att få motivet så som hon vill! Lär bli snyggt hur som helst. Kul att jag bara kommer på saker jag längtar till;)

Nu borde jag plugga lite, ska ta tag i att boka biljetter till Hoffmaestro också. Ja till Norrköping längtar jag också, men det är bara lite mer än en vecka kvar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0