Torsdag

Tyckte jag var rätt pigg imorse och att jag faktiskt hade en hyfsad dag, höll väl till lunch. Sen var jag helt täppt igen, jippi! Hade jag någon nässpray med mig?! Icke, så gick runt och snörvlade sista delen av dagen och vid halv tre gick jag hem orkade verkligen inte mer. Men när jag kom hänger det en påse från Nelly på dörren. Min klänning till juldagen och gud vad fin den är! Så jag längtar efter att få använda den och som att posten inte bara bjöd på det underbara så låg det på golvet ett brev till mig från Amanda, men andra tatuering, alltså skissen till den! Och den är underbar jag är så kär i den skissen, jag längtar så tills den ska sitta på min handled! Och jag hade gärna visat skissen här om det inte var för att min kamera dött och sen när jag tänker efter tänker jag inte visa den förens den är på plats heller, mer spännande så. Och eftersom den är min, bara min så känns det bäst så också;) Så fick lite ny energi och tog en promenad. Nu ska jag fixa lite här hemma lite disk och sånt, sen ska jag träffa Maria en sväng!:) Sen ska jag åka till Insjön och umgås med F, så jag saknat att ha honom bredvid mig de här senaste nätterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0