Torsdag

Skolan gick helt okej, det här blir nog bra men stressad är jag lite ändå, jäkla fördjupningsuppgift som kommer förstöra hela julen! Men men. Var till Temple of Art idag, de hade byggt ut sen jag var där sist i januari, sjukt nice! Men Mårten som gjorde min första tatuering var i Malmö och jobbade, så ska dit på måndag igen innan vi åker på Paramore, killen jag pratade med trodde att han nog kunde trycka in en tid innan jul eftersom att den var så liten. Hade tatueringen varit större hade jag fått vänta till slutet av februari men jag nu blir det nog tidigare i alla fall. Mycket bra! Annars så sprang jag in på Gina och HM och brände pengar, mindre bra men är man shoppaholic så är man;) Nu ska jag till systemet och ladda för lördag, sen och träna. Sen ska jag hem till F!:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

låter bra att du har hittat en trevlig kille :) och att du inte tänker åka jorden runt! :) Allt är bra med mig också, lite snorig och har mycket att göra på praktiken, men det är så himla roligt så det gör inget! Vi trivs bra i lägenheten, så underbart skönt att få ha sitt eget kök ;) hehe! puss

2009-11-27 @ 16:07:06
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0