Snö tack!

Det är tur det vänder, låg ett tag har i soffan bara och gjorde inget alls, behövde få ligga här och känna mig liten och ynklig ett tag. Sen tog jag ett ryck och bakade pepparkakor vart några stycken;) Sen så fick jag en liten putt i ryggen av Johanna och lyckades ta mig dit med lite fika till allt folk där! Var en hel hög. Lite fika och trevligt sällskap och prat om Lördag, ja sen var allt toppen igen!:) Och ja lördagen kommer vara en urspårning för många, det hörs redan;) Men tänkt vad kul man kan ha åt det efteråt;)

Nu ska jag försöka sätta upp julgranskulor fönstret och sen plugga lite, sen får det nog bli sängen! Imorgon blir det skola, ner på stan, till tatueringsstudion, hem, äta, träna och sen ska jag åka hem till min fining, jag längtar efter honom otroligt mycket. En hel vecka har jag sovit ensam nu, det är inte okej;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej vännen! har du sett att kent ska släppa en bok i mars 2010! Tänkte att det vore nåt för dig! ;) Är allt bra med dig? :) Har sett att du har en pojke som du skriver om! Är glad för din skull! :D puss

2009-11-26 @ 17:49:30
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0