Right here

Usch så jag började frysa nu och vad trött jag vart och mest av allt vart jag kramsjuk! Fast förstår känslorna, eller inte tröttheten har sovit massor idag. Men det går liksom inte över, måste vara det där viruset i kroppen som gör det. Men ja, snart blir det till att sova igen! Sen till barnen och bråka med dem ett tag, sen hem ut på en promenad, träffa Maria, hem med lite tvätt och sen tror jag att jag tänker försöka hinna med att träffa F också, fast han jobbar skit sent! Alltså det är det kanske inte, men det känns så! Sen på fredag jobbar jag från elva till fyra, pengar! Men sen, sen ska jag ha helg om det så är det sista jag gör;)

Nej nu lär jag väl ta och engagera mig och gå och handla lite mat, mitt kylskåp ekar tomt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0