Nu jävlar!

Har suttit och kollat på bilder från rodden och jag kunde bara tänka en sak: Nu jävlar! Den här förkylningen ska bort om det så är det sista jag gör. Den ska väck, jag ska kunna träna snart igen, jag ska göra allt som står i min makt. Ska ta en dusch snart sen ska det minsann göras scheman och grejer. Innan januari är slut så ska ha kommit upp i alla min pass igen, så det så! Jag ska läsa min idrotts kurs i vår också och det utan att vara sjuk. Jag ska ro mitt SM nästa höst och jag ska börja på min tjejklassiker nästa höst om det så blir det sista jag göra. Uppryckning, jag är så jävla trött på att vara förkyld nu blir det en kamp! Även om det betyder att jag måste sluta vara ute på helgerna, äta onyttigt ibland och bara få gå promenader som enda träning i veckor! Jag är beredd att leva så nyttigt man kan leva nästan och ha fruktansvärd struktur på min vardag bara jag får vara frisk ett tag nu!

Tur allt annat i livet går bra just nu, tur att jag är så positiv! Tur att det finns så mycket kärlek i mitt liv så jag lätt blir så där underbart glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0