No one is as lucky as us

Yeeeees! Nu är det bara 13dagar kvar! Så nu har jag skuttat runt här en kvart av glädje, tänkt att jag räknat ner sen 17e september! Då var det mer än 70dagar kvar, tiden har bara sprungit förbi och för det mesta har den varit underbar, det är en underbar höst i sin hel helt! Idag är jag ännu gladare ni förstår jag ska nämligen iväg och träna strax! Första gången på fler, flera veckor, ska köra slut på mig själv helt! Eller ja kanske inte, då kanske jag blir sjuk igen, men ja ska försöka med två pass den här veckan och sen lägga på ett till nästa vecka och fortsätta så tills jag har alla pass. Och vad arg jag kommer bli om jag blir sjuk igen! Men nej energin är här igen, kommer ha fullt upp hela veckan och ja det kommer hinnas med mycket!

Men ska springa och byta om nu!

Kommentarer
Postat av: Patte

Ööööj, Julian dagen efter! Stanna en dag extra och passa på att få se lite riktig musik medans du ändå är där ;)

2009-11-17 @ 23:01:55
URL: http://earorgasm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0