När en stjärna faller

Usch så trött jag är men så mycket saker jag har att göra! Men det börjar bli ordning, äntligen finns den energin jag saknat så länge igen! Den där jag behöver för att ta tag i skolan, träning och allt. Den har varit borta allt för länge och mitt liv har varit bra men rörigt. Nu behöver jag verkligen min ro igen för att kunna plugga så mycket som jag behöver göra! Och lite lugnare blir det nog, även om praktiken och jobbet inte riktigt gör att jag kan hitta en vardag, men så är det. Har man någonsin en vardag som student, jag ställer mig tveksam. För rutiner har jag nog inte levt med på mycket mycket länge. Men behöver man det när man är 21år? Jag fattar inte att jag jämt hakar upp mig på att ha massa rutiner och massa konstiga mål; träna då, äta då, plugga då, städa, lägenheten då, osv. Funkar det så någon gång? Undra vem jag ärvt det av?!;) Man borde faktiskt bara låta livet traska på göra det bästa av det och framför allt det man tycker är kul. Ibland blir jag lite trött på mig själv, jag ska alltid vara så vuxen och alltid ligga hundra steg före mig själv, istället för att bara ta varje dag som den är. Nej men det var inte det här jag skulle göra, jag ska skriva ut grejer och fixa lite inför imorgon sen sova!

Nu har vi visst fått första antagningsbeskedet till våren, håller tummarna för idrott!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0