Måndag

Lika trött fortfarande som igår och då har jag ändå spenderat tiden i soffan med F hela eftermiddagen. Vi var nog lika trött båda två, han hade dock gått upp kvart över fem och skulle på innebandy träning nu på kvällen. Jag har varit med barnen några timmar;) Jag skyller på att jag är snuvig igen och därför är trött och lat;) Jag borde verkligen ta mig i kragen nu och gå och handla en yoghurt så jag har frukost! Imorgon lär jag plugga och städa lägenheten tror jag, gå en promenad eller simma borde jag också hinna med! Ja vi får se helt enkelt hur det blir, lider just nu av syndromen: jag ligger mycket hellre i en soffa och myser!;)

Nej handla var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0