Måndag

Klockan ringde kvart i sju i morse. Jag stängde av den och låg kvar i sängen en halv timme till. Lite extra sovmorgon, men usch vad jobbigt det var att kämpa sig ur sängen där det var varmt och när någon annan fick ligga kvar några timmar till;) Men jag var på praktiken till åtta i alla fall, även om jag helst av allt hade velat ligga kvar! Men nu är jag trött igen, känner att jag fortfarande inte fått ikapp timmarna som jag tappade natten till söndagen, men man är bara ung en gång så man får nog stå ut. Förkylningen börjar ge sig nu igen i alla fall, bara lite lite snuvig! Jag hoppas den är på väg bort för en lång lång tid. Jag vill börja träna igen annars får jag snart skylla på att alla byxor har kympt;)

Nej nu ska jag byta om till mjukisbyxor, bäst så! Sen ska jag ta fram gitarren och spela lite, sen blir det middag, en promenad och lite plugg! Sen är det tid att sova igen. Usch dagarna och veckorna går så fort, fast längtar till helgen den blir ledig och jag hoppas på att inte behöva göra så mycket ansträngande, det bästa är helt klart om jag mest bara behöver ligga i en soffa och mysa hela helgen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0