Krossa allt

EN vecka kvar!!!!! Ja just nu om en vecka står jag på konserten, tänk känslan och lyckan! UNDERBART! Mindre underbart att köra hem mitt i natten med är okej!

För övrigt har dagen varit bra, lite trött i morse när jag skulle upp men det är att jag sovit sådär i helgen antar jag lite för mycket pyssel på nätterna och mycket jobb! Men det har gått bra och jag har mycket mer energi nu än jag haft på länge. Har varit och tränat idag och räknar kanske med fem pass den här veckan, vet att jag inte borde gå ut så hårt. Men har man väl börjat kan man inte sätta stopp, jag vill komma i form igen de här två månaderna med sjukdom har gjort mig trött och helt ur form, mina muskler och kondition har försvunnit. Men jag har grunden så borde gå lätt att jobba tillbaka om jag bara får vara frisk nu några månader, men det känns som det är på gång, jag hoppas, hoppas och hoppas lite till!

Annars har jag bokat bord för 17pers på Bygatan på lördag, kommer nog bli en helt otroligt trevlig kväll!:) Ser fram emot den mycket! På söndag kommer mamma, pappa och syster hit och fikar lite och hjälper mig med lite pyssel i lägenheten. Så blir en halv lång sovmorgon då och hoppas på att man inte är allt för sliten dagen efter;) Hoppas på att F känner att han har tid också innan matchen, de har nämligen inte träffat honom ännu! Ja blir skönt med helg även om jag ska avverka lite jobb på lördag! Går förhoppningsvis fört till helgen två dagars praktik kvar nu, sen en hel dag i skolan och jag ska ner på stan efter, förbi tatueraren! Sen är det fredag och jag ska försöka skriva klart massa skolarbete och kanske jobba lite, är oklart ännu ska julpynta klart också och städa lägenheten! Mycket man ska hinna med jämt!

För övrigt saknar jag min fining en del, har inte fått krama på honom sen i torsdags nu! Men jag antar att man får stå ut och längta lite! Hoppas på att träffa honom på onsdag, dit borde jag stå ut;)

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite, snart klar med dubbelloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0