Julstäming

Julstjärnorna sitter snett och lussekatterna är missbildade och en påse fick inte plats i frysen. Men vad gör det, med julmusik så vart det julstäming och jag är lika lycklig som nyss!  Dock borde jag sova snart, tur jag äter frukost på jobbet då behöver jag inte gå upp förens kvart över sju! Sitter här nyduschad, man känner sig så lagom mysig efter en dag på jobbet och sen ett lussekatts bak. Men nu känns det bättre och det blir skönt att krypa ni i sängen. Har inte blivit något pluggat idag heller hade Lotta här på besök en sväng också! Men ja det är lite svårt att få det att gå ihop när man jobbar så många timmar på rad hela dagen försvinner och sen har hela kvällen och nästan natten gått åt till att baka lussekatter och pysslat;) Bra jobbat av mig! Så länge jag orkar med det är så är det väl okej!

Får nog sätta lite tejp på julstjärnorna sen blir det toppen! Julstäming i min lilla lägenhet. Hade till och med publik när jag satte dit en julstjärna, stod ett par här utanför och kollade upp på mig där jag pysslade i mitt fönstret, mycket pinsamt när det inte går som man vill riktigt;) Men ja det blir bra det här, blir lite pyssel i veckan. Sen är det julstämning till helgen och dags för fest, ska bli kul! Fast så klart tråkigt att Lunkan ska till Afghanistan! Hittills är vi 17st som ska ut och äta på lördag, inte illa! Ser jag fram emot!

Nej nu börjar jag få ont i ryggen, ska göra mig redo för sängen och sen lägga mig och läsa lite!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0