Ignorance is you bestfriend

Jag vill trääääääääääna! Snart är jag beredd att träna och bli dödssjuk bra jag får träna. Promenader är tråkigt, det känns inte som man tränar alls! Fast det är bättre än inget, men jag vill skriva träningsscheman och lägga ner hela min själ i det. Jag menar hur kul är det att skriva, en promenad dagligen på en timme. Motiverande? Icke! Men jag ska gå det där promenaderna bara för att jag måste hålla igång kroppen och ger sig inte min förkylning snart ja då skiter jag i den och köra på i alla fall! Jag ger den veckan ut! Ibland är man lat och bara orkar inte och då är det okej att sitta här. Men när man vill nå sina mål, lyckas åstadkomma något men inte kan, då är skit! Visst lever jag inte nyttigast i Sverige just nu och har lite konstiga veckor och lite lite struktur. Men jag tror inte jag är ensam om att leva så!

Det är bara så himla jobbigt att sitta och känna att man vill springa en mil men inte kan, det här är något jag måste sitta och beklaga mig över. Jag tycker riktigt synd om mig själv!

För övrigt jobbar jag på att håla humöret uppe ändå och känner mig stolt över det här även om de tär ful bild;)
http://www3.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=365255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0