Hjärta

Det är konstigt, hur mycket man kan gilla ett band och hur mycket ett band kan påverka ens liv. Skivan är bra och den blir bara bättre och bättre, innan dagen är slut kommer den vara grym, men den kräver sin lyssnar. Och jag gillar den, men samtidigt är det som att få ett knytnäveslag i magen, man tappar liksom andan och tänker, jävlar vart tog tiden vägen. Var tog dagarna vägen och sånt där gör mig nervös, det är ångest när man inser att dagarna bara försvinner och åren bara går. Man borde tänka att sånt är kul att tiden går och det händer saker, men jag slutar aldrig att oroa mig över att det går för fort. Och frågan är varför man alltid, alltid, alltid hamnar i konstant funderande när man lyssnar på Kent. Det är som att alla frågor, funderingar och tankar liksom stiger till ytan. Eller så är det lite så jag är just nu, behövs lite för att påverkas. Jag är nämligen aningen trött på detta gråa väder och att det blir mörkt så tidigt på dagen, lägg på en förkylning och konstant trötthet på det! Aningen tvivlande på mig själv i det mesta, men det är så ibland och man klarar av sånt också. Allt går att förändra till det positiva, det handlar bara om hur man ser det. Önskar jag kunde träna så mycket som jag ville, det får en alltid på topp humör! Men jag får glatt sitta här och vänta på mina provsvar ett tag till och hoppas de ger något. Ett lite svar! För träningen behövs snart, jag får ångest av att vara så otränad som jag är just nu, man liksom står och kollar in i garderoben och känner att man egentligen inte alls är på humör att ta på sig något alls, speciellt inget tajt. Men jag antar att livet även är så ibland, ibland är man otränad och ibland i topp form. Just nu är det bara att vänta och hoppas och hålla humöret uppe, försöka gå en promenad, fast det just nu är skit tråkigt, speciellt ensam! Ja, förkylningen lär väl ge sig till slut antar jag!

Tills vidare får man leva på allt det positiva man har i livet! Som den känslan man har när man med gott samvete spenderar en hel eftermiddag i en soffa med en underbar människa och bara mår tok bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0