Have you ever been in love

Har varit och tränat och precis tagit en dusch och nu slagit på lite julmusik ska göra ett försöka till att skriva klart självvärderingen helt, har mål för mitt pluggande till helgen och känner att det kommer klaffa vilket betyder att jag har en hel vecka till kompletteringar. För att sen ta tag i fördjupningsuppsatsen (B-uppsatsen). Vilket förhoppningsvis innebär att alla mina kurser kommer vara godkända senast i februari och allt är frid och fröjd!:) Nu återstår bara ett problem och det är kursen till våren, Idrotten, jag är inte hundra på att jag får läsa den. Ä rädd att man behöver Idrott B från gymnasiet vilket jag inte har!  Vilka problem, ska man inte kunna bli mer intresserad av idrott?

Nu ska väl jag plugga då tills tolv i natt eller nått sånt;) Skicka in den där jäkla självvärdering. Egentligen får jag skylla mig själv, igår vart det till att kolla på Sverige-Italien med F och jag lämnar alltid mina saker där när jag går till praktiken vilket alltid gör att jag blir fast där även hela eftermiddagen när jag slutat praktiken. Idag var det fjärde Johan Falk filmen och ja sen var det dags att åka och träna, inge plugg alls. Men samtidigt lär man bara får vara sådär nykär och spendera dagarna i soffan! Så det så!;)

Nej självvärdering var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0