Fredagsmys

Har jag haft lite av i alla fall, har ätit hemmagjord pizza och bakat kladdkaka som jag sitter och äter nu! För övrigt har det blivit jobb, städning av lägenheten och lite bröd bakat. Rätt effektiv känner jag mig faktiskt, skönt att ha lite energi för en gångs skull! Fast bara idol är slut ska jag nog sova, om inget annat händer. Imorgon är det jobb igen, halv tio till sju, men tiden går rätt fort i alla fall som tur är! Ska nog till Insjön sen efter jobbet och följa med på fest, fast det blir lugnt för min del, ska som sagt vara nykter ett tag framöver för att se om min förkylning tänker ge sig om jag lever lite nyttigt! Måste försöka hinna med att träffa Lunkan också innan han åker tillbaka, han skulle tydligen inte komma hem något mer innan han åker till Afghanistan. Usch, fattar inte vad han ska dit och göra, men men.

Kom precis på varför jag inte ser på nyheterna så ofta, man blir helt deprimerad. Dödsfall i svininfluensa, dödsskjutningar i USA, sprängladdningar, osv. Nej nyheter ska jag verkligen sluta kolla på!


Nu ska jag ställa ifrån mig den här och lägga mig ner i soffan, ja så gott det går i den här lilla lilla soffan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0