Det finns inga ord

Jag lever! Jag har bara haft lite semester härifrån;) Ja, det har varit en riktigt lugn helg! Det jag gjort är i princip att kollat på en innebandymatch, lagat mat, släppt in en katt som redan var inne, haft jätte långa sovmornar och legat i en soffa och kollat på tv och myst;) Det blir så ibland, väldigt mycket just nu;) Och det blir helt enkelt inte så mycket bättre än så! Och ja det finns helt enkelt inga ord som kan beskriva det jag känner just nu, jag vet liksom inte vad jag ska skriva, jag sitter bara här och lycklig! Yeees, det går inte att beskriva hur lycklig man kan känna sig varje morgon man vaknar bredvid någon man tycker så mycket om! Men nu får jag längta efter honom några dagar, måste ta tag i skolan och har praktik tre dagar till och jobb hela helgen och ska börja träna imorgon också! Ge det ett riktigt försök, det får bära eller brista! Proverna visade inget så man får väl försöka, fast ska väl tillbaka till doktorn i alla fall, få se om han kan testa att sätta mig på en antibiotika kur, skulle vara värt att testa! Så ja en fullspäckad vecka, ska skriva en självbedömning och försöka ordna en uppsats också tänkte jag. Idag har jag haft en slapp dag med praktik och jobbmöte, så resten av vecka blir det till att hårdplugga!

Nu ska jag se över mitt kylskåp och planera lite mat för en här veckan! Och styra upp festandet för Lunkan som har sin sista helg hemma den 28e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0