9dagar!

Och jag har jobbat hela dagen och imorgon börjar jag åtta, frukost, kurbad och lunch! Sen är det praktik, skola, jobb, fest och sen är det första advent. Och SEN är det 30november! Kanske kan jag sova ut där på tisdagen;) Tills dess lever jag på glädje och har sjukt mycket energi och fullkomligt bara älskar livet, till och med när jag stressar på jobbet! Jag gillar mitt jobb det är kul att gå dit och det är kul att vara där och snart kan jag hela hotellet och det är en riktig merit! Det enda jag nog inte kan är att vara kock eller ha hand om ekonomin;) Men annars har jag snart lärt mig allt! Och det är motiverande att kunna så mycket! Jag hoppas verkligen min friskhet och min energi håller i sig, det här är vanliga Sandra så som hon ska vara!

Nu ska jag byta om och börja göra lussekatter, ett helt lass, vet inte hur det ska få plats i frysen bara. Men kan alltid skänka några till fining eftersom jag bor där till och från också! Måste finnas lite julgott på båda ställena och jag tvivlar starkt på att han kommer baka något;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0