24dagar

24 ynka dagar kvar!<3  Så jag längtar, så underbart det ska bli! Lyckligare människa på denna jord kommer man knappast hitta då, eller ja nästan inte i alla fall;) 30november och den här hösten har varit den bästa på länge i många kategorier. Två toppen album, eller jag tror det Kent släpper imorgon också är det;) En sjukt grym konsert, det kan jag sätta pengar på att den blir! Jag har fått en underbar lägenhet, den har blivit så fin och jag trivs så bra! Jag är dessutom träffat en underbar kille! Ja en bra höst på många vis! Förkylningen är ett minus, lika så tröttheten, träningen och skolan. Men man kan inte lyckas jämt;)

Men nej nu ska jag ta och åka till F en sväng istället för att sitta här och fördriva tiden;) Mycket bättre tidsfördriv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0