10 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!

Om det inte var för att jag är så trött, skulle jag kunna skutta runt här och dansa hela kvällen. 10dagar, nu kan man börja räkna ner ordentligt och lyssna på Paramore konstant. Fast jag tror redan varje text sitter;) Oj vad bra det här kommer bli, lycka! Fyra förband och sen kliver dem på scenen och jag kan bara tänka mig hur alla 3500 personer som finns i Arenan på Fryshuset kommer låta! Oj vilket jubel och jag är hundra på att det här kommer bli det grymmaste jag sett i mitt liv! Jag kommer gå runt här i mitt lyckorus nu i 10dagar det är nog tur jag har det, har en känsla av att jobbet kommer trötta ut mig en del. Idag hade jag lunch i tio minuter mer hann jag inte sitta ner, kul, eller inte. Hoppas det blir bättre imorgon. Nu borde jag ha skrivit en dubbellogg men orkade verkligen inte när jag kom hem, sen har jag varit hos Johanna och Alexander en sväng och kollat på Idol trevligare det är än att plugga här ensam och nu kommer jag inte orkad, dags att sova tror jag. Om jag kan, är så toklycklig och snart är julen här och lyckligare blir jag! Yeees, kan livet blir bättre? Tveksamt! Dock kan nog den där lilla tomheten komma på tisdag, den som alltid smyger sig på när man har stått i ett totalt lyckorus det blir lite tomt då och jag tror garanterat Paramore kommer lämna den tomheten. Men det brukar bara vara tillfälligt efter upplevelsen;)

Ja ni mina damer och herrar den här hösten har bjudit på mer än jag kunnat drömma om. Kan knappt komma på något som skulle kunna göra den bättre. Glädje efter glädje! Och sjukan, den är på väg bort helt, lite lite lite lite lite snuva finns det på kvällen, men inget som gör det jobbigt på något vis. Så snart är jag där, vid mina mål och jag är glad jag är envis och inte ger upp. Man får allt man vill, det handlar bara om att se det så också! Tror man att saker löser sig så gör det alltid det också! Positiva tankar är grunden då blir hela livet positivt!

Nej nu ska jag skutta till sängs med ett leende på läpparna, det enda som saknas nu är F som sovsällskap. Men jag antar att det inte skadar att längta efter någon lite;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0