Yees;D

Gick utanför viken idag, nu ska jag bara lägga på benen sen ni kan det nog blir något av mig med, eller nja;) Men i alla fall är det en kul sport och en sjukt bra sysselsättning, jag får nöja med mig med att heja på syster. Ska försöka vara ledig över SM i höst så jag kan följa med ner till Göteborg och kolla:) Ser ut att bli sju dagars träning den här veckan, gym imorgon med sen rodd på söndag kväll, det är ganska bra jobbat för att ha varit tränings fri två veckor med förkylning. Har sådan energi, det känns så bra i hela kroppen! Och tränar man sju dagar i veckan ja, då kan man unna sig en bulle ikväll! Ska hoppa in i duschen och sen ska jag nog slänga mig i soffan en stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0