Verklighet

Det är intressant att den alltid kommer ikapp mig på måndagar, måste vara så att jag verkligen stannar upp då och funderar. Stod och bläddrade i reklamen nere och såg att det var extrapris på araksbollar, fick mig ett le men samtidigt kändes det lite hårt. Minnen, det finns alltid där och antar att det enda man får göra är allt just le åt dem. Visst önskar jag ibland, men samtidigt så kan jag juh inte påstå att mitt liv just nu går ihop med några önskningar i den stilen. Men jag tror alltid att saker bli till det bästa av sig själv. Allt som händer har man faktiskt själv dragit till sig och det är bara att göra det bästa av situationen! Nu ska jag gå ner och fixa till maten helt, sen ska vi på rodd jag och sis, blir skönt att börja träna igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0